Jul. 08, 2013

I fredags följde min kära vän Angelica med till stallet. Vi har inte träffats på evigheter, förutom att hon följde med mig till stallet en gång förut också. Så det var jättekul och hon ska också börja på ridgymnasiet!
Så i fredags när jag red så gick det bra, jag fokuserade på traven och struntade i galoppen.
I lördags gick det suuuuuper bra!! Så jävla nöjd! Han gick jätte fint och lyssnade jätte bra!
Idag var vi inte lika sams, han stannade och vände lite här och där och höll nästan på att kasta av mig i galoppen. Men det gick hyfsat bra ändå.

På torsdag kväll åker vi till stugan i Öje och ska vara borta till tisdag. Därför ska jag ha honom idag, tisdag, onsdag och torsdag den här veckan.

Nu sitter jag på bussen på väg till stan för att käka lunch och sedan ska jag hem till Angelica och så ska vi dra till hennes medryttar häst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0