Svettig pålle.

Den sista bilden är under hans mage.

I torsdags gick det jättebra att rida. Han testade lite grann som vanligt, jag har pratat med Malin om att vi ska ta en dag till där hon är med när jag rider. 
Mot slutet på passet i torsdags så tyckte jag att han blev väldigt seg och jag fick honom liksom inte att galoppera framåt utan han typ släpade benen efter sig. En gång bröt han av mitt i galoppen så jag smackade på honom igen och då vart det en spark bakut och några galoppsteg innan jag saktade av. Jag tänkte att han förmodligen sparkade bakut för att han var trött och så var det nog också. För när jag hoppade av såg jag att han var totalt genom svettig. Ja, ni ser ju bilderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0