Distansritt.

Ser ni prickarna? haha...

Idag är det distansritt med start och mål i Munga, så det är massa hästar som rider förbi där vi bor, fast på andra sidan en åker. Så idag har jag sprungit runt som en idiot mellan alla fönster, skrikande och försökt ta kort på alla hästarna. Haha. "Där är en häst! ÅH! DÄR ÄR TRE TILL!! AAAH!! *tar 50 bilder där hästarna bara ser ut som prickar* OMG fler hästar! Och de galopperar!!"

Påminner om ett litet barn som brukar leka med Barbies och My Little Ponys...

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

Haha jag minns när jag var liten och det gick förbi en häst, man stirrade genom fönstret och kollade tills man verkligen inte kunde se den längre ^^

2013-05-05 @ 19:46:15
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Thea

Hahaha, så kul!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

2013-05-06 @ 16:38:19
URL: http://theas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0