Förlåt Förlåt Förlåt


Förlåt för så otroligt dålig uppdatering. Men jag känner att bloggarna inte är något som jag prioriterar särskilt högt. Just nu fokuserar jag på skolan och ridningen.
Men jag kan berätta lite vad jag har gjort sedan sist jag bloggade.
I lördags åkte jag och mamma ut till Västerås Ridgymnaium och lyssnade lite när rektorn och en av lärarna berättade lite om skolan och hur de jobbar där osv. Efter det så gick jag direkt till stallet (Carras står på samma gård som gymnasiet). Ridskolan hade en show i stora ridhuset så jag fick rida i det lilla. Det gick bra, han testade lite grann, men annars gick det bra.

Igår red jag igen. Det gick hur bra som helst! Jag fick honom att gå riktigt fint mot slutet. Han testade inte någonting alls, men han ville inte riktigt gå ute på spåret på en långsida i höger varv. Det kan ha varit för att dörren till läktaren var öppen. Det blev också en liten spark bakut i galoppen.

Idag efter skolan ska jag åka ut till stallet igen och rida. 
Imorgon ska jag vara ute i stallet hela dagen. Jag ska nämligen både rida och jobba som funktionär på tävlingarna på Hamre! Ska bli jätte kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0