Torsdags.



Oj! Nu såg jag att det var väldigt länge sedan jag bloggade här.
I torsdags åkte jag ut till stallet och en gammal kompis följde med! Jag har inte träffat henne på ungefär tre år så det var jätte kul att få träffa henne igen! 
Ridpasset. Det blev inte något särskilt långt ridpass. Carras testade ganska mycket. Som jag berättat tidigare så testar han genom att backa, vilket han gjorde då, men han testade även genom att gå rakt framåt istället för att svänga när jag ville det. Men jag lyckade få honom att göra hon jag ville och det gick bra i helheten. 

Pratade lite med Malin idag och jag ska ut i stallet igen imorgon och vi ska även ordna en tid så jag kan rida när hon är med så jag får tips på plats. Blir lite lättare så än via sms :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0